نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

سرنوشت تلخ «نابودگر-سرنوشت تاریک» در فروش جهانی

به گزارش آی فیلم 2، فلم سینمایی «نابودگر-سرنوشت تاریک» قسمت ششم از فلم سینمایی «ترمیناتور» با حضور «آرنولد شوارتزنگر» با فروش 265 میلیون دالری رتبه بیست و سوم جدول فروش جهانی را به دست آورد.

با این وجود واکنش منتقدان به این فلم از متوسط تا خوب در نوسان بوده است و تماشاگران در وبسایت سینمااسکور به فلم درجه B+ داده‌اند.

«نابودگر-سرنوشت تاریک» فلمی اکشن علمی و تخیلی از مجموعه فلم‌های نابودگر و به کارگردانی تیم میلر است که دنباله‌ای مستقیم بر فلم‌های نابودگر و نابودگر ۲ می‌باشد و سایر فلم‌ها و سریال ساخته شده از این مجموعه را نادیده می‌گیرد.

این در حالی است که نسخه ششم از فلم سینمایی ترمیناتور با چهار ماه وقفه اکران بین المللی خود را آغاز کرد.

جیمز کامرون نویسنده، کارگردان و تهیه کننده هالیوود برای کارگردانی نسخه ششم فلم ترمیناتور «تیم میلر» را انتخاب کرد و خودش تهیه کنندگی اثر را بر عهده گرفت.

جیمز کامرون که به نوعی صاحب اصلی ترمیناتور محسوب می‌شود در سال ۱۹۸۴ اولین نسخه از این فلم را با نام اصلی «نابودگر» روانه بازار کرد.

سال ۱۹۹۱ کامرون نسخه دوم نابودگر را با نام فرعی «روز داوری» کارگردانی کرد که در آن نیز آرنولد نقش اول را بر عهده داشت. هر دوی این آثار در زمان خود پرفروش‌ترین فلم‌های سال شدند.

 آرنولد شوارتزنگر در نقش نابودگر تی ۸۰۰، برت آذر در نقش جوانی نابودگر بدل با چهره دیجیتلی آرنولد، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، ناتالیا ریس در نقش دنی راموس، گابریل لونا در نقش یک نابودگر، مک کنزی دیویس در نقش گریس یک سرباز قاتل، جود کالی در نقش جان کانر در این فلم به ایفای نقش پرداخته اند.

ح ح 

این مطلب را به اشتراک بگذارید